Gwarancja i reklamacje

Gwarancja i reklamacje

Oferowane produkty w sklepie eGrzałki.pl standardowo posiadają 12 miesięczną gwarancję producenta, chyba że w opisie produktu zaznaczono inaczej.

Dla grzałek pracujących jako podzespoły producenci gwarantują spełnianie norm elektrycznych (w tolerancji wg PNE moc, napięcie, oporność izolacji) oraz geometrycznych (w tolerancji). Reklamacje są rozpatrywane przede wszystkim dla normalnych warunków pracy elementów grzejnych (zgodnie z przeznaczeniem).

 

Najczęściej nieuznawane reklamacje 

  1. Przy doborze elementu należy zwrócić szczególną uwagę na wszystkie parametry zarówno elektryczne jak i geometryczne.  Niewłaściwy dobór elementu np. zasilanie wyższym napięciem niż nominalne, zastosowanie elementu o zbyt dużej mocy itp. może prowadzić do uszkodzeń grzałki jak również całego urządzenia.
  2. W przypadku budowania nowego urządzenia dobór odpowiedniej grzałki zależy od wielu czynników (np sposobu montażu, obciążenia elementu, medium w którym pracuje element, odbiór ciepła, odległość sąsiadujących elementów, materiał płaszcza, przewidywane temperatury itp.). W ostatniej fazie budowania nowego urządzenia elementy grzejne najczęściej dobiera się metodą prób i błędów. 
  3. W przypadku pracy elementu niezgodnej z jego przeznaczeniem również szybko może dojść do uszkodzenia grzejnika np. zwykła/niehermetyczna grzałka pracująca w środowisku wilgotnym

 

Odbiór przesyłki 

Przed odebraniem przesyłki zawsze należy sprawdzić, czy towar nie uległ uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 732 415 435.

Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Przesłać do nas reklamowany produkt, dołączając do niego pisemne oświadczenie ze szczegółowymi powodami reklamacji produktu, formą rekompensaty, a także z adresem zwrotnym oraz numerem konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).
  2. ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Państwa mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  3. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w najkrótszym możliwie terminie od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Państwa koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
  4. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Państwu szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji oraz poprosimy o informację co zrobić z uszkodzonym produktem (zutylizować/odesłać). W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.

 

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: zamowienia@egrzalki.pl lub telefonicznie: 732 415 435. Udzielimy wszelkich wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl