
Poniżej znajdują się przygotowane przez nas odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, dotyczące przeprowadzania zakupów w naszym sklepie.
Kliknij na interesującym Ciebie pytaniu:
- Jak sprawdzić dostępność produktów?
- Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?
- Jak długo będę czekać na przesyłkę?
- Jakie występują formy dostawy?
- Ile zapłacę za przesyłkę?
- Jak zapłacić za zamówienie?
- Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?
- Co to jest przechowalnia?
- Czy mogę otrzymać fakturę VAT?
- Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?
Jak sprawdzić dostępność produktów?
Przy każdym z produktów znajduje się informacja o jego dostępności w sklepie:
- Brak towaru – chwilowo 0 sztuk na magazynie; jeżeli jesteś bardzo zainteresowany tym produktem, daj nam znać poprzez email: zamowienia@egrzalki.pl lub telefonicznie: 732 415 435
- Duża ilość – w magazynie mamy wystarczającą ilość produktu, aby obsłużyć wiele zamówień
Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?
Na Państwa adres email będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji zamówienia. Ponadto po zalogowaniu do konta można uzyskać dostęp do wszelkich informacji o bieżących oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp.
Jak długo będę czekać na przesyłkę?
Natychmiast po złożeniu przez Ciebie zamówienia otrzymasz na adres email informacje z linkiem, który należy kliknąć, aby potwierdzić zamówienie - wtedy też rozpoczynamy proces jego realizacji. Na Twój adres email na bieżąco będą przesyłane informacje o stanie realizacji Twojego zamówienia.
Termin otrzymania paczki = termin wysyłki + czas dostawy
Termin wysyłki wynika z dostępności produktów i wybranej formy płatności, podczas gdy czas dostawy zależy od wybranej przez Ciebie formy dostawy.
» szczegółowy opis realizacji zamówień
Jakie występują formy dostawy?
Formy dostawy są zróżnicowane ze względu na długość przesyłki. Można wybrać jedną z form dostawy:
- firma kurierska (przesyłki standardowe oraz niestandardowe do 2,7mb),
- kurier dłużycowy (przesyłki powyżej 2,7mb),
- odbiór firmą kurierską, z którą mają Państwo podpisaną umowę,
- odbiór osobisty.
» szczegółowy opis form dostawy
Ile zapłacę za przesyłkę?
Całkowity koszt dostawy zamówienia będzie podany po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu formy dostawy i metody płatności - w podsumowaniu będzie dokładna wartość do zapłaty.
Jak zapłacić za zamówienie?
W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:
- przelew/przedpłata/proforna na konto bankowe,
- płatność elektroniczna (przelew on-line),
- płatność za pobraniem.
» szczegółowy opis form płatności
Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?
Odbiór osobisty jest możliwy po wcześniejszej zapłacie za produktu oraz po ustaleniu terminu odbioru. Zakupione towary można odebrać w Radomiu, na ulicy Topiel 42 od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00.
Co to jest przechowalnia?
Przechowalnia to miejsce, do którego możesz dodawać produkty, nad którymi się Państwo zastanawiają. Dostęp do tej funkcjonalności mają tylko zalogowani użytkownicy. Po zalogowaniu produkty w przechowalni są zapamiętywane. Przy kolejnym zalogowaniu do sklepu w przechowalni znajdą Państwo wszystkie zapisane produkty. W każdej chwili można powrócić do nich, przerzucić je do koszyka lub usunąć z przechowalni.
Czy mogę otrzymać fakturę VAT?
Tak, na zakupione w naszym sklepie produkty otrzymają Państwo fakturę VAT.
Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?
W celu anulowania zamówienia prosimy o jak najszybszy kontakt telefoniczny: 732 415 435.