Częste pytania

Poniżej znajdują się przygotowane przez nas odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, dotyczące przeprowadzania zakupów w naszym sklepie.

Kliknij na interesującym Ciebie pytaniu:


 

 

Jak sprawdzić dostępność produktów?

 

Przy każdym z produktów znajduje się informacja o jego dostępności w sklepie:

  • Brak towaru – chwilowo 0 sztuk na magazynie; jeżeli jesteś bardzo zainteresowany tym produktem, daj nam znać poprzez email: zamowienia@egrzalki.pl lub telefonicznie: 732 415 435
  • Duża ilość – w magazynie mamy wystarczającą ilość produktu, aby obsłużyć wiele zamówień

 


 

Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

 

Na Państwa adres email będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji zamówienia. Ponadto po zalogowaniu do konta można uzyskać dostęp do wszelkich informacji o bieżących oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp.

 


 

Jak długo będę czekać na przesyłkę?

 

Natychmiast po złożeniu przez Ciebie zamówienia otrzymasz na adres email informacje z linkiem, który należy kliknąć, aby potwierdzić zamówienie - wtedy też rozpoczynamy proces jego realizacji. Na Twój adres email na bieżąco będą przesyłane informacje o stanie realizacji Twojego zamówienia.

 

Termin otrzymania paczki = termin wysyłki + czas dostawy

 

Termin wysyłki wynika z dostępności produktów i wybranej formy płatności, podczas gdy czas dostawy zależy od wybranej przez Ciebie formy dostawy.

» szczegółowy opis realizacji zamówień

 


 

Jakie występują formy dostawy?

 

Formy dostawy są zróżnicowane ze względu na długość przesyłki. Można wybrać jedną z form dostawy:

  • firma kurierska (przesyłki standardowe oraz niestandardowe do 2,7mb),
  • kurier dłużycowy (przesyłki powyżej 2,7mb),
  • odbiór firmą kurierską, z którą mają Państwo podpisaną umowę,
  • odbiór osobisty.

» szczegółowy opis form dostawy

 


 

Ile zapłacę za przesyłkę?

 

Całkowity koszt dostawy zamówienia będzie podany po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu formy dostawy i metody płatności - w podsumowaniu będzie dokładna wartość do zapłaty. 

 

» szczegółowy cennik dostaw

 


 

Jak zapłacić za zamówienie?

 

W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:

  • przelew/przedpłata/proforna na konto bankowe,
  • płatność elektroniczna (przelew on-line),
  • płatność za pobraniem.

» szczegółowy opis form płatności

 


 

Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?

 

Odbiór osobisty jest możliwy po wcześniejszej zapłacie za produktu oraz po ustaleniu terminu odbioru. Zakupione towary można odebrać w Radomiu, na ulicy Topiel 42 od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00. 

 


  

Co to jest przechowalnia?

 

Przechowalnia to miejsce, do którego możesz dodawać produkty, nad którymi się Państwo zastanawiają. Dostęp do tej funkcjonalności mają tylko zalogowani użytkownicy. Po zalogowaniu produkty w przechowalni są zapamiętywane. Przy kolejnym zalogowaniu do sklepu w przechowalni znajdą Państwo wszystkie zapisane produkty. W każdej chwili można powrócić do nich, przerzucić je do koszyka lub usunąć z przechowalni.

 


 

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

 

Tak, na zakupione w naszym sklepie produkty otrzymają Państwo fakturę VAT. 

 


 

Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?

 

W celu anulowania zamówienia prosimy o jak najszybszy kontakt telefoniczny: 732 415 435.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl